Nasze artykuły

Nasze artykuły w branżowych pismach:

horeca2.13big „Marketing recepcyjny – determinanta sprzedaży hotelu za rok, dwa, pięć… cz.2” HORECA, 2/2013

 


horeca1-13

„Marketing recepcyjny – determinanta sprzedaży hotelu za rok, dwa, pięć… cz.1”

 


horeca11-12

„Coraz więcej Polaków wybiera święta poza domem – wykorzystaj to!”

 


horeca2.13big

„Zakupy grupowe – użytek czy przeżytek?”

 


horeca9-12

„Tajemniczy klient – hotelarska wyrocznia delficka?”

 


hotelarz4-11

„Hotelarski Social Media Marketing”

 


horeca7-12

 „Hotelarze, czy było warto? Branżowe podsumowanie EURO 2012”

 


hotelarz5-11

„Jak wciągnąć fanów”

 


horeca2.13big

„Podstawowy produkt hotelarski – uczyń go swoim atutem”

 


hotelarz6-11

„Efekty & koszty”